Over Rokass
Wij willen ons graag aan u voorstellen en u informeren over onze werkwijze. Als u besluit van onze dienstverlening gebruik te maken, weet u waar u aan toe bent en wat wij wederzijds van elkaar mogen verwachten. Rokass Financieel Adviesburo is een onafhankelijk intermediair die bemiddelt in het afsluiten van financiële producten. Rokass Financieel Adviesburo staat garant voor service en advies. Voor ons is iedere klant uniek, wat betekent dat elke offerte op maat gemaakt wordt. Hierbij komt het belang van de klant op de eerste plaats en zal er ten allertijden met de klant gezocht worden naar die financiële oplossing die het beste bij de klant past. Dit alles gebeurt in gezamenlijk overleg met de klant, waarbij nog ouderwets de tijd wordt genomen en de klant dus geen nummer is, maar een persoon die financiële ondersteuning nodig heeft. Onze offertes worden per post verzonden, zodat u in alle rust een weloverwogen keuze kunt maken. Heeft u vragen over de ontvangen offerte of wilt u extra informatie, dan kunt u altijd contact met ons opnemen, onze adviseurs staan graag voor u klaar. Ook kunnen zij op uw verzoek bij u langskomen.
Wat betekend adviesvrij?
Rokass Financieel Adviesburo is een volledig zelfstandige onderneming en heeft geen enkele contractuele verplichting voor het verstekken van financiële producten van één bepaalde maatschappij. Geen enkele bank, verzekeraar of andere aanbieder van producten heeft stemrecht en/of aandeel in ons kapitaal. Periodiek maken wij een selectie van de financiële producten die banken en verzekeringsmaatschappijen aanbieden. Daardoor kunnen wij u datgene adviseren wat in uw situatie het beste is.
Onze beloning
De kosten voor onze bemiddeling worden betaald door de bank of verzekeraar waar wij uw lening en verzekering onderbrengen. Indien wij rechtstreeks kosten in rekening zouden brengen voor onze advies/dienstverlening, informeren wij u vooraf. Een overzicht van deze kosten kunt u opvragen middels info@rokass.nl. Zo komt u nooit voor onverwachte kosten te staan.
Heeft u een klacht?
Natuurlijk doen wij ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u echter niet tevreden, laat het ons weten! Wij zullen er dan alles aan doen u weer tevreden te stellen. Mochten wij hoe spijtig dan ook, gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing komen, dan kunt u met uw klachten terecht bij een onafhankelijk klachteninstituut: Kifid (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening), postbus 93257, 2509 AG Den Haag, aansluitnummer: 300.016929